Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Geleneksel olarak demografik bilgilere nazaran dokumalmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun site analizleri karınin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site izleme kimliğini sitenize ilave etmek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, öğreti, hasılat ve ilgi alanları kabilinden bileğkârkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların kârletmeniz karınin farklı bileğerlere sahip olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kibar olan müşterilerden görünmek suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok kazanım sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde sağlamak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En faik etkinliği, yakışır maliyette suni zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı değiş fiilen inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde vaziyet kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin son plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya kelleladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde bileğkârti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle beraberinde daha çok “ne istersem onu kızılırım” devri kelleladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç üs nöbetçi önemli rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz halde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Bilim ve iletişim teknolojilerini faal kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik dokumalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına entrika iş süreçlerini bileğkârtirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olabilir başüstüne. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çkızılışmalarının Türkiye’deki evveli 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk aralıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Ama izleme eden yıllarda genel ağ site çkızılışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda hizmet veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çkızılışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temsil eden web sitesi sadece üretilmiş hizmet, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası olgunlaşmak üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanılamatıldığı bir kimlik belgesi başüstüneğu yadsınamaz. Burada önemli bir süje elan var, o da şu: Web tasarım ve yazılı sınavm çkızılışmalarını makul bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çkızılışmalarda yapılan yatırımın şirketin elden hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasarım adı şeşnda kellelayıp şirketin doğru mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birsonsuz projenin dakika içinde üst el aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin rate olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi evet da gayrı bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede daima üstınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine rabıtlı. Doğrusu sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çkızılışmaları, sonunda mergup meyveları vermemektedir.